Presentem la nostra
PLATAFORMA COL·LABORATIVA DE REPTES

Vols aconseguir l'atenció i
implicació de tot el teu alumnat?
T'encantarà la nostra plataforma.

La Formació Professional necessita nous mètodes pedagògics que facilitin l'adquisició de coneixements i la seva aplicació a situacions reals. La metodologia ABP o aprenentatge basat en projectes, problemes o reptes és una de les més indicades.

Els nostres llibres físics i digitals d'Educació infantil i de Integració social incorporen l'accés a la nostra Plataforma col·laborativa de Reptes i Recursos Multimèdia.

Hi trobaràs molts recursos fets específicament per al mòdul que estàs treballant a més de diversos Reptes, que permeten treballar tots els continguts curriculars de cadascuna de les unitats didàctiques, seguint un itinerari específic de reptes.

Si et vas perdre el nostre webinar,
pots veure'l aquí


FORMACIÓ DE EQUIPS

Es creen els equips i els avatars dels membres
S'assignen els reptes a cada equip


ENUNCIAT

Plantejament del repte amb un vídeo tipus storytelling


TASQUES INTERMEDIES

Es proposen tasques dacompanyament amb activitats que recorren el contingut curricular.


TASCA FINAL

Es proposa la resolució del repte plantejat amb el lliurament final que pot ser un document, un vídeo, una presentació, etc.


AVALUACIÓ

Coavaluació, autoavaluació i avaluació per rúbriques

Presentem la nostra
PLATAFORMA COL·LABORATIVA DE REPTES
I RECURSOS MULTIMÈDIA

Vols aconseguir l'atenció i
implicació de tot el teu alumnat?
T'encantarà la nostra plataforma.

La Formació Professional necessita nous mètodes pedagògics que facilitin l'adquisició de coneixements i la seva aplicació a situacions reals. La metodologia ABP o aprenentatge basat en projectes, problemes o reptes és una de les més indicades.

Els nostres llibres físics i digitals d'Educació infantil i de Integració social incorporen l'accés a la nostra Plataforma col·laborativa de Reptes i Recursos Multimèdia.

Hi trobaràs molts recursos fets específicament per al mòdul que estàs treballant a més de diversos Reptes, que permeten treballar tots els continguts curriculars de cadascuna de les unitats didàctiques, seguint un itinerari específic de reptes.


FORMACIÓ DE EQUIPS

Es creen els equips i els avatars dels membres
S'assignen els reptes a cada equip


ENUNCIAT

Plantejament del repte amb un vídeo tipus storytelling


TASQUES INTERMEDIES

Es proposen tasques dacompanyament amb activitats que recorren el contingut curricular.


TASCA FINAL

Es proposa la resolució del repte plantejat amb el lliurament final que pot ser un document, un vídeo, una presentació, etc.


AVALUACIÓ

Coavaluació, autoavaluació i avaluació per rúbriques